Inga offertförfrågningar är bindande - Skicka in vad du är intresserad av så kollar vi på det och återkopplar med en skriftligt offert

Wilzéns väljer Voky

juni 23, 2022

Voky är marknadsledande expert när det gäller att bygga visuellt starka varumärken. Bolaget levererar förstklassiga profilprodukter, profilkläder och arbetskläder – allt för att hjälpa företag skapa en ökad synlighet och en tydlig profil.

Den visuella identiteten är viktig när det handlar om att bygga ett starkt och hållbart varumärke. Ju tydligare profil ett företag har desto större blir allt från trovärdighet till synlighet. Voky erbjuder en smidig och effektiv möjlighet för företag i alla storlekar att stärka sin egen varumärkesupplevelse. Bolagets spetskompetens gällande profilprodukter, profilkläder och arbetskläder bidrar tillsammans med moderna digitala lösningar till en ultimat kundupplevelse. Voky är lyhörda och följer marknadens svängningar för att ständigt utveckla, förbättra och finslipa sitt erbjudande.

– Med oss ska det vara lätt och smidigt att profilera och kommunicera sitt varumärke, säger Marcus Wennaeus, Head of Account Management på Voky

Wilzéns är ett väletablerat företag som ligger i framkant när det gäller bygg, mark och måleri. Med bas i Linköping är de en av regionens största och mest pålitliga privata aktörer. En stark och tydlig visuell identitet har sedan starten haft en central roll för företagets varumärkesbyggande, både externt och internt.

– För oss på Wilzéns är det viktigt med en tydlig visuell profil. Med hjälp av stilsäker branding stärker vi varumärket utåt och skapar samtidigt en intern stolthet och en stark vi-känsla, säger Herman Nilsson, KMA-chef på Wilzéns.

– Vi valde Voky för deras gedigna erfarenhet från att hjälpa företag att skapa en tydlig visuell identitet. De har från start visat både drivkraft och omsorg när det gäller alla aspekter kring utveckling och förädling av vårt varumärke och vår profil, fortsätter han.

I samarbetet med Wilzéns har Voky skapat en unik lösning för att på bästa sätt tillgodose kundens behov av högkvalitativa produkter, en smidig beställningsprocess och snabba leveranser. Voky tar fram allt från tjänstemannakläder och arbetskläder till profilprodukter och specialdesignade evenemangsprodukter.

– Det är både kul och kreativt att samarbeta kring de mer specialdesignade produkterna. För Wilzéns har vi bland annat tagit fram brandade cykelkläder för de anställda som deltar i Vätternrundan och för företagets padelentusiaster har vi designat en unik uppsättning tävlingskläder. Det har varit väldigt uppskattat, säger Marcus Wennaeus, Voky

Wilzéns har en egen webshop i Vokys regi där det är enkelt för alla tjänstemän att själva gå in och beställa vad de behöver. Utbudet är specialkurerat för att passa behovet och uppdateras och utvecklas ständigt. Tack vare att Voky erbjuder både brodyr och tryck på plats blir processen än mer effektiv och både tid och pengar sparas.

– Vi är otroligt nöjda med det här upplägget och kan varmt rekommendera Voky för alla som vill ha hjälp med att stärka sitt varumärkes visuella identitet. Voky värderar personliga relationer, är serviceinriktade och engagerade och de är måna om att skapa en skräddarsydd upplevelse utifrån kundens behov – det gör dem till en värdefull samarbetspartner, säger Wilzéns Herman Nilsson.

Om Voky

Voky, marknadsledaren inom brand merchandise, gör det enklare för företag och organisationer att stärka sitt varumärke. Med smarta digitala lösningar, nära samarbeten med producenter världen över, samt en ytterst väloljad logistik – kan Voky tillhandahålla ett brett sortiment av profilprodukter, profilkläder och arbetskläder. Läs mer på voky.com.