Inga offertförfrågningar är bindande - Skicka in vad du är intresserad av så kollar vi på det och återkopplar med en skriftligt offert

Voky ny leverantör till Försvarsmakten

juni 10, 2022

Voky ny leverantör till Försvarsmakten

Voky fortsätter sin framgångsresa och skriver flerårigt ramavtal med Försvarsmakten och Försvarets materielverk (FMV).

Under de närmsta två åren, med möjlighet till ytterligare lika många års förlängning, kommer Voky leverera profilprodukter, gåvor och brand merchandise till både Försvarsmakten och Försvarets materielverk.

- För oss är det här ett ärofyllt och strategiskt viktigt uppdrag och vi är otroligt stolta över att Försvarsmakten väljer Voky som leverantör, säger Adam Zollner VD Voky.

Som marknadsledare inom området har Voky bred erfarenhet och spetskompetens inom allt från produktutveckling och design till logistik och kommunikation. Bolaget skräddarsyr erbjudandet utifrån Försvarsmaktens behov och önskemål och har för avsikt att leverera specialdesignade varor och produkter av högsta kvalitet.

- Uppdraget är omfattande och jag är övertygad om att vår gedigna erfarenhet oh vårt engagemang tillsammans med Försvarsmaktens resultatinriktade kultur kommer leda till ett värdefullt samarbete framöver, fortsätter Adam Zollner.

Försvarsmakten (FM) är en del av Totalförsvaret vilket innefattar det militära och det civila försvaret tillsammans. Försvarsmakten skyddar Sverige och försvarar landets frihet. De bidrar också till att skapa fred och säkerhet på andra håll i världen. Huvuduppgiften är att hjälpa till att hantera och förebygga kriser i vår omvärld, skydda vår territoriella integritet, försvara landet mot väpnat angrepp, beskydda civilbefolkningen och i krissituationer säkerställa de viktigaste samhällsfunktionerna. Försvarsmakten ansvarar för att Sverige är väl rustat inför kriser och naturkatastrofer vilket i förlängningen innebär att de finns till för att skapa en stabil vardag för alla som bor i Sverige.

Avtalet gäller från 1 juli 2022 och har en maximal avtalstid på 4 år.

Om Voky
Voky, marknadsledaren inom brand merchandise, gör det enklare för företag och organisationer att stärka sitt varumärke. Med smarta digitala lösningar, nära samarbeten med producenter världen över, samt en ytterst väloljad logistik - kan Voky tillhandahålla ett brett sortiment av profilprodukter, profilkläder och arbetskläder. Läs mer på voky.com.